maandag 18 juni 2012

Armband


Deze keer een creatie van mijn moeder, zij heeft deze prachtige armband gemaakt. Het is een strook kant, die zij zelf kantkloste, met o.a. metallic draad en kraaltjes, bevestigd om een frame.


Tja, zelf heb ik dit weekend niet zo heel veel gehandwerkt, vrijdag/zaterdag hadden we ons neefje te logeren (zo gezellig!) en gisteren waren we natuurlijk druk met vaderdagbezoekjes afleggen. Nou vooruit dan, hier nog even een fotootje van ons neefje die bijna 2 is, lekker aan de aardbeitjes...


6 opmerkingen:

  1. Dat heeft je moeder prachtig gemaakt zeg.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt! geheel uniek!
    Ik krijg ook zin in aardbeien! lekker!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige armband heeft je moeder gemaakt.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie armband!
    Ik hoorde van Sam wel dat jullie ook leuk samen de kippen hebben gevoerd.
    Al duurde het een paar minuten voor we doorhadden wat hij nou eigenlijk probeerde te zeggen, haha!
    Het is zo'n kletskous :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan...PS steeds welkom bij mij voor de give away voor 1 juli ;-)) http://fetedesgamins.blogspot.be/2012/06/cijfers-en-letters.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow het is zo mooi ... zo mooi ontwerp en hield van dat blauwe kleur ..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!