maandag 18 februari 2013

Needlework Masters Monthly Stitch A Long


Kijk, dit was ik van plan met het teneriffe kantje dat ik gisteren liet zien. Hij heeft een plaatsje gekregen in het SAL-boek. Ernaast zit een roze pagina voor maart, dus daar kleurt ie al vast mooi bij.


Ik kon het niet laten met de Zweedse patronen van de beurs aan de slag te gaan. Het vogeltje komt uit Dita Blom's map Patronen voor Zweeds borduren of Yllebroderi en het rondje komt uit het andere boek Karins broderier. Dat boek is dan wel in het Zweeds, maar je kunt er nog wel wat van maken, en de steken staan er in met tekeningetjes, dus daarvoor heb je geen taal nodig.

De borduurtjes zijn gemaakt met Zweeds wollen garen (en zó leuk om te doen...) Wil je de januari pagina nog even zien, of het boek waar de pagina's in zitten, kijk kan naar het Label SAL.

Ben je benieuwd hoe de andere februari-bladzijden eruit zien, kijk dan op het Needlework Masters Monthly SAL blog.

6 opmerkingen:

  1. Corina, wat een beeld van een pagina voor je mooie boek!
    Ik vind je aankopen ook erg mooi, veel plezier met het maken van mooie borduurwerken uit je boek en map.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel erg mooi uit zo.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook mooi! Leuk dat er op beide pagina's een vogel zit.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is leuk geworden. Veel plezier met het nieuwe boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat mooi, leuk idee zo'n boek. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend mooi! Ik moet echt vaker op je blog gaan kijken, want je maakt zulke bijzondere dingen..
    Leuk om zulke pagina's te maken op viltlapjes. Ik heb even terug gekeken en herinnerde me toen idd weer dat je de omslag had gemaakt. Leuk om allerlei technieken te combineren.
    Lekker creatief uitleven!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!