vrijdag 28 juli 2017

Mandala Madness 2


Zo, we zijn allebei, mijn zusje en ik, lekker op stoom met de Mandala Madness (link voor CAL) naar patroon van Helen Shrimpton. Kennelijk haak ik toch wel heel losjes, want we gebruiken hetzelfde garen, ik gebruik een haaknaald van 4 mm en die van mijn zusje is 4,5 mm en toch is die van haar kleiner.


(Bij die van mij zie je al een klein donker randje van deel 3, mijn zusje begint daar vast vanavond aan.) Grappig ook weer hoe verschillend ze worden hè?


5 opmerkingen:

  1. Dag Corina,
    Leuk om te zien hoe jij en je zus hier mee opschieten en er toch een andere (kleuren)invulling aan geven.
    Zelf staat deze ook nog hoog op mijn verlanglijstje maar ik begin er nog niet aan wegens nog te veel andere projecten (geniet ik hier via jou toch ook van :-).
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Ik ken deze CAL niet. Ik ga eens kijken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei prachtig en leuk dat jullie zo samen op haken :)
    Nog veel haakplezier allebei, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like the colours in your mandala :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!