maandag 16 oktober 2017

Kleed af


Tijdje terug liet ik zien dat ik een half geborduurd kleed had gevonden, en dat ik hoopte dat het garen voldoende was. Dat was het dus niet, ook niet met wat ik nog op voorraad had. Gelukkig kwam mijn moeder nog in een handwerkwinkel en kon ik haar de 'bestelling' meegeven, dus dit weekend kon ik eindelijk weer verder.


En ineens ging het sneller dan ik had verwacht, en is het kleed klaar. Ik vind 'm zelf wel heel mooi geworden. Hij gaat vast nog een mooi plaatsje op de eettafel krijgen.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig en ook zo snel afgemaakt, ik zag dat je vorige bericht van 26 september was.
    Echt mega snel wel leuk dat jij het nu afgemaakt hebt en gaat gebruiken, anders was het echt zonde geweest :( Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel mooi....? Nee joh, hij is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!