maandag 15 januari 2018

Opgerold egeltje


Ik had ooit al eens egeltjes gemaakt, met die leuke egeltjesstof waardoor ze ook heel 'echt' lijken, en later kwam ik een patroonblad tegen van Septemberspring waar ook een opgerold egeltje bij zat. Dat vond ik zo leuk en ik had nog een stukje egeltjesstof over dus dat wilde ik maken. Ik had zelfs al de vilten onderdeeltjes geknipt en om de een of andere reden bleef het toen liggen. Het goede voornemen is om m'n handwerklijstje drastisch in te korten, dus besloot ik deze in december mee te nemen op vakantie. Helaas was ik vergeten wat vulling mee te nemen, dus kon ik 'm niet afmaken. Maar nu thuis dat maar gedaan. Schattig hè. Hij heeft een beschut plaatsje op de wintertafel gekregen.
En grappig toeval, gisteren vertelde mijn vader dat hij bij het opruimen van de tuin twee slapende egeltjes vond, die hij natuurlijk snel weer toedekte.

3 opmerkingen:

  1. This is adorable and fun to see :) love him!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Egeltjesstof... oh, daar heb ik nog nooit van gehoord! Even via Google gekeken... dat is leuk! Je egeltje is prachtig, superecht ook...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!